SPECYFIKA SPECJALNOŚCI
Specjalność kształci ekspertów w zakresie nowoczesnych metod sprzedaży uwzględniając współczesne tendencje w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Kształci również specjalistów w zakresie: tworzenia od podstaw i reorganizacji działów handlowych, wprowadzania nowoczesnych rozwiązań organizacyjnych uwzględniając koncepcje marketingu relacyjnego, zintegrowanego łańcucha wartości oraz najnowszych metod pomiaru efektywności procesów sprzedaży i dystrybucji.
WYBRANE PRZEDMIOTY
Konsument na rynku europejskim
Techniki pomiaru zmiennych marketingowych
System zaopatrzenia przedsiębiorstwa
Strategie obsługi klientów
Wstęp do teorii wymiany i handlu
Merchandising i techniki sprzedaży
Lokalizacja obiektów handlowych
Rachunkowość finansowa organizacji handlowych
Analiza kapitału obrotowego
Prawna ochrona rynku
E-handel
CIEKAWOSTKI DOTYCZĄCE SPECJALNOŚCI
Specjalność została utworzona w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na specjalistów ds. zarządzania sprzedażą ze strony firm, odpowiada na zmianę preferencji profilu wykształcenia na rynku pracy. Pracownicy naukowi prowadzący zajęcia mają stały kontakt z praktyką, mają dostęp do nowoczesnych programów zarządzania sprzedażą, wiedzą, czego oczekuje potencjalny pracodawca.