Specjalność Rozwój i Komercjalizacja Produktu,
stacjonarne, I stopień

Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Specjalność Rozwój i Komercjalizacja Produktu  
Forma  stacjonarne
Stopnie I stopień
Język polski

SPECYFIKA SPECJALNOŚCI

Studia na specjalności Rozwój i komercjalizacja produktu pozwalają na zdobycie wiedzy niezbędnej do opracowania strategii marketingowej organizacji, podjęcia działań warunkujących nawiązanie relacji z partnerami biznesowymi. Współcześnie ważne staje się doskonalenie kompetencji organizacji warunkujących skuteczność i sprawność wprowadzania na rynek i sprzedaży oferowanych produktów, dlatego szczególnie cenne jest zdobycie umiejętności: identyfikowania zmian w zachowaniach i postawach konsumentów czy wykorzystywania pojawiających się okazji (nisz rynkowych, co sprzyja wzrostowi innowacyjności i konkurencyjności nie tylko organizacji, ale i gospodarki.

WYBRANE PRZEDMIOTY

Projektowanie i innowacyjność produktu
Zarządzanie marką
Komercjalizacja produktu
Zarządzanie procesami biznesowymi
Komercjalizacja i transfer wiedzy
Prognozowanie sprzedaży w przedsiębiorstwie
Prawne i finansowe aspekty komercjalizacji produktu

Można znaleźć pracę jako:

  • menedżer produktu,
  • pracownik działu handlowego i marketingowego, 
  • przedstawiciel handlowy,
  • broker innowacji,
  • przedsiębiorca prowadzący własną działalność gospodarczą.