SPECYFIKA SPECJALNOŚCI
Studia na specjalności Rozwój i komercjalizacja produktu pozwalają na zdobycie wiedzy niezbędnej do opracowania strategii marketingowej organizacji, podjęcia działań warunkujących nawiązanie relacji z partnerami biznesowymi. Współcześnie ważne staje się doskonalenie kompetencji organizacji warunkujących skuteczność i sprawność wprowadzania na rynek i sprzedaży oferowanych produktów, dlatego szczególnie cenne jest zdobycie umiejętności: identyfikowania zmian w zachowaniach i postawach konsumentów czy wykorzystywania pojawiających się okazji (nisz rynkowych, co sprzyja wzrostowi innowacyjności i konkurencyjności nie tylko organizacji, ale i gospodarki.
WYBRANE PRZEDMIOTY
Projektowanie i innowacyjność produktu
Zarządzanie marką
Komercjalizacja produktu
Zarządzanie procesami biznesowymi
Komercjalizacja i transfer wiedzy
Prognozowanie sprzedaży w przedsiębiorstwie
Prawne i finansowe aspekty komercjalizacji produktu