Specjalność E-Marketing,
stacjonarne, I stopień

Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Specjalność E-Marketing  
Forma  stacjonarne
Stopnie I stopień
Język polski

SPECYFIKA SPECJALNOŚCI

W ramach specjalności Studenci zdobywają specjalistyczną wiedzę na temat możliwości wykorzystania Internetu w działalności marketingowej oraz poznają zasady funkcjonowania rynku internetowego. Program specjalności zakłada jednocześnie nabycie praktycznych umiejętności pozwalających na projektowanie strategii marketingowej firmy w środowisku internetowym.

WYBRANE PRZEDMIOTY

Przedsiębiorstwo w Internecie
Promocja internetowa
Badania Internetu

CIEKAWOSTKI DOTYCZĄCE SPECJALNOŚCI

Specjalność E-marketing jest przykładem odpowiedzi na współczesne trendy w praktyce marketingu związane z rozwojem technologii informatycznych i komunikacyjnych.

Absolwenci specjalności mogą znaleźć zatrudnienie w:

  • w agencjach interaktywnych,
  • portalach, wortalach i innych firmach działających w sieci,
  • w firmach doradczych,
  • działach marketingu przedsiębiorstw różnych branż,
  • w instytucjach sektora publicznego oraz organizacjach non-profit.