Specjalność Analityka Rynku,
stacjonarne, II stopień

Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Specjalność Analityka Rynku  
Forma  stacjonarne
Stopnie II stopień
Język polski

OPIS SPECJANOŚCI

Studenci specjalności zyskują wiedzę dotyczącą prowadzenia badań społecznych i marketingowych, budowy i oceny rzetelności narzędzi badawczych, współczesnych metod analizy rynku oraz zachowań klientów. Poznają metody analizy danych i umiejętności wykorzystywania programów komputerowych do analizy jakościowych i ilościowych danych marketingowych.

WYBRANE PRZEDMIOTY

Analiza rynku
Badania jakościowe w marketingu
Narzędzia pomiaru i wskaźniki marketingowe
Projektowanie badań marketingowych

CIEKAWOSTKI DOTYCZĄCE SPECJALNOŚCI

Studenci specjalności, po ukończeniu kursu, mają możliwość uzyskania Certyfikatu Statsoft Polska. Specjalność obejmuje zajęcia przygotowawcze do zewnętrznych egzaminów z obsługi programu Rapid Miner.

Absolwenci specjalności mogą znaleźć zatrudnienie:

  • w agencjach badań marketingowych,
  • w instytutach badawczych,
  • w firmach consultingowych i szkoleniowych,
  • w działach badawczo-rozwojowych i analitycznych przedsiębiorstw i banków.

Absolwenci mogą prowadzić samodzielnie badania społeczne i marketingowe.