SPECYFIKA SPECJALNOŚCI
Program specjalności gwarantuje zdobycie specjalistycznej wiedzy z zakresu marketingu, logistyki, badań marketingowych, negocjacji, prawa oraz zastosowania informatyki w handlu.
WYBRANE PRZEDMIOTY
Metody badań marketingowych
Polityka zakupów w firmie
Organizacja i technika sprzedaży
Logistyczna obsługa handlu
Zarządzanie kapitałami w przedsiębiorstwie
Negocjacje handlowe
Prawne aspekty procesu sprzedaży
Technologie informatyczne w procesie sprzedaży
CIEKAWOSTKI DOTYCZĄCE SPECJALNOŚCI
Specjalność została utworzona w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na specjalistów ds. zarządzania sprzedażą ze strony firm, odpowiada na zmianę preferencji profilu wykształcenia na rynku pracy. Pracownicy naukowi prowadzący zajęcia mają stały kontakt z praktyką, mają dostęp do nowoczesnych programów zarządzania sprzedażą, wiedzą, czego oczekuje potencjalny pracodawca.