SPECYFIKA SPECJALNOŚCI
Studenci specjalności zapoznają się z zagadnieniami marketingu terytorialnego, a także z tematyką planowania i przeprowadzania badań marketingowych w sektorze komunalnym. Program specjalności obejmuje również zajęcia dotyczące opracowania i realizacji strategii marketingu (w tym promocji) miast i regionów.
WYBRANE PRZEDMIOTY
Podstawy marketingu terytorialnego
Badania marketingowe w sektorze komunalnym
Strategia promocji miast i regionów
CIEKAWSTKI DOTYCZĄCE SPECJALNOŚCI
W ramach specjalności realizowane są wizyty studyjne w jednostkach samorządowych, przedsiębiorstwach oraz wybranych instytucjach miejskich. Ich celem jest zapoznanie słuchaczy ze sposobami implementacji wiedzy teoretycznej z zakresu marketingu terytorialnego w praktyce gospodarczej. Tematem spotkań w instytucjach miejskich jest prezentacja działań marketingowych realizowanych przez wyszczególnione podmioty na rzecz interesariuszy jednostek terytorialnych (m. in. mieszkańców, turystów, inwestorów). Realizowane są również spotkania z zajmującymi się m. in. promocją miasta czy regionów.