SPECYFIKA KIERUNKU
We współczesnych realiach rynkowych przedsiębiorstwa oferują swoje produkty prosumentom – klientom świadomym swoich potrzeb, dobrze zorientowanym w konkurencyjnych ofertach i oczekującym spersonalizowanych działań marketingowych. Funkcjonowanie w takim otoczeniu wymusza na podmiotach rynkowych poszukiwanie kompetentnych pracowników, którzy wiedzą jak:
- zaprojektować ofertę w pełni spełniającą oczekiwania nabywców,
- efektywnie wytworzyć produkt i skutecznie go sprzedać,
- zbudować długotrwałe relacje z klientami, pozyskując ich lojalność.
Absolwent kierunku Innowacyjność produktu na II stopniu uzyska kompetencje:
- menedżerskie – niezbędne do zarządzania produktem na różnych etapach jego cyklu życia;
- projektowe – konieczne do tworzenia innowacji produktowych;
- techniczne – umożliwiające doskonalenie jakości produktu i wprowadzanie go na rynek;
- marketingowe – konieczne do badania potrzeb nabywców, jak również opracowania pożądanego przez rynek produktu, ustalenia jego właściwej ceny, zorganizowania sprawnej dystrybucji i realizacji skutecznych kampanii promocyjnych.
WYBRANE PRZEDMIOTY
Analiza informacji o produkcie
Metody zarządzania produktem
Segmentacja rynku i pozycjonowanie produktu
Innowacyjność w rozwoju produktu
Produkt zrównoważony