Specjalność Promocja i Sprzedaż Produktu,
niestacjonarne, II stopień

Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Forma niestacjonarne
Stopnie II stopień
Język polski

SPECYFIKA SPECJALNOŚCI

Współcześnie ważne jest doskonalenie kompetencji organizacji warunkujących skuteczność i sprawność wprowadzania na rynek i sprzedaży oferowanych produktów. W związku z tym szczególnie cenne jest zdobycie umiejętności: identyfikowania zmian w zachowaniach i postawach konsumentów czy wykorzystywania pojawiających się okazji, co sprzyja wzrostowi innowacyjności i konkurencyjności nie tylko organizacji, ale i gospodarki.

Studia na tej specjalności pozwalają na zdobycie wiedzy niezbędnej do opracowania strategii marketingowej organizacji oraz podjęcia działań warunkujących nawiązanie relacji z partnerami biznesowymi, zwłaszcza skutecznej promocji i sprzedaży produktu.

WYBRANE PRZEDMIOTY

Autoprezentacja i techniki sprzedaży
Budżetowanie projektów marketingowych
E-handel
Jakość i innowacyjność w promocji produktów
UX w sprzedaży produktów
Trendy rozwojowe na rynku FMCG
Reklamacje produktów
Style i techniki negocjacji biznesowych
Zarządzanie zespołem sprzedażowym

Można znaleźć pracę jako:

  • menedżer produktu,
  • specjalista ds. promocji i sprzedaży produktu,
  • pracownik działu handlowego i marketingowego,
  • przedstawiciel handlowy,
  • broker innowacji,
  • przedsiębiorca prowadzący własną działalność gospodarczą.