SPECYFIKA SPECJALNOŚCI
Współcześnie ważne jest doskonalenie kompetencji organizacji warunkujących skuteczność i sprawność wprowadzania na rynek i sprzedaży oferowanych produktów. W związku z tym szczególnie cenne jest zdobycie umiejętności: identyfikowania zmian w zachowaniach i postawach konsumentów czy wykorzystywania pojawiających się okazji, co sprzyja wzrostowi innowacyjności i konkurencyjności nie tylko organizacji, ale i gospodarki.
Studia na tej specjalności pozwalają na zdobycie wiedzy niezbędnej do opracowania strategii marketingowej organizacji oraz podjęcia działań warunkujących nawiązanie relacji z partnerami biznesowymi, zwłaszcza skutecznej promocji i sprzedaży produktu.
WYBRANE PRZEDMIOTY
Autoprezentacja i techniki sprzedaży
Budżetowanie projektów marketingowych
E-handel
Jakość i innowacyjność w promocji produktów
UX w sprzedaży produktów
Trendy rozwojowe na rynku FMCG
Reklamacje produktów
Style i techniki negocjacji biznesowych
Zarządzanie zespołem sprzedażowym